Kommlingen, Krettnach & Oberemmel: Gratis glasvezelverbinding tot 30 augustus 2022

Kommlingen, Krettnach & Oberemmel: gratis glasvezelverbinding tot 30 augustus 2022

Conc, 29 augustus 2022

Voor de laatste keer hebben bewoners en handelaars uit de Konz-wijken Kommlingen, Krettnach en Oberemmel de mogelijkheid om zonder extra uitbreidingskosten een glasvezelverbinding voor hun gebouw te laten aanleggen in "Fiber To The Home" (FTTH)-constructie. Met de uitbreiding zijn bewoners en bedrijven toekomstbestendig: het geplande glasvezelnetwerk biedt transmissiesnelheden tot 1.000 megabit per seconde.

Burgers en bedrijven die voor 30 september 2022 beslissen, krijgen de glasvezelaansluiting gratis. Daarmee besparen ze zo'n 1.250 euro aan kosten. Bij het uitbreiden van glasvezel wordt een zogenaamde micro-leegbuis in het gebouw gelegd. In deze plastic buis wordt vervolgens een glasvezelmicrokabel gestoken.

Informatie en advies

Westenergie Broadband GmbH is een 100 procent dochteronderneming van Westenergie AG en is verantwoordelijk voor de uitbreiding van het breedbandnetwerk in steden en gemeenschappen. Klanten in het uitbreidingsgebied worden aangesproken en geschikte breedbandproducten worden als service verkocht onder het merk “E.ON Highspeed” door E.ON Energie Deutschland.

Geïnteresseerde burgers zijn van harte welkom om een persoonlijke afspraak bij u op locatie te maken door te bellen naar 0651 812 2101. Informatie over producten en diensten is ook online beschikbaar op de respectievelijke locatiegebaseerde websites www.eon-highspeed.com/kommlingen , www.eon-highspeed.com/krettnach of www.eon-highspeed.com/oberemmel en via de gratis informatiehotline 0800-9900066. Bewoners en handelaars kunnen met een beschikbaarheidscheck direct nagaan of hun pand in het ontwikkelgebied ligt of niet. De beschikbaarheidscontrole is 24 uur per dag online mogelijk.

Foto: Westenergie Breedband