Ko-Do buste

VDP Ere Donateur Wijnproeverij 2021

Registratie nu via de website van de Konzer-Doktor-Bürgerstiftung

Op 27 november vindt in de sfeervolle ambiance van de balzaal in het Konz-Karthaus klooster de 7e VDP eredonor wijnproeverij van de Konzer-Doktor-Bürgerstiftung plaats. Donateurs, donateurs en supporters kunnen nu hun tickets reserveren via de website van de stichting.

Dit jaar werd Maximilian von Kunow geëerd voor zijn buitengewone inzet voor het werk van de stichting. De prijs is ingebed in een ere-donateurwijnproeverij met een feestelijk menu.

De Konzer-Doktor-Bürgerstiftung wist de bekende Luxemburgse sterrenchef en tv-presentator Lea Linster te winnen als lovende spreker.

Een ander hoogtepunt van de avond is de wijnveiling van zes gesigneerde Magnum-flessen van geselecteerde VDP-wijnhuizen ten behoeve van de stichting. De geselecteerde Saarwijnen worden geschonken door de gerenommeerde VDP-wijnhuizen Piemonte, Schloss Saarstein, Van Volxem, von Hövel, von Othegraven en de Konzer-Doktor-Genussgesellschaft.

Om ervoor te zorgen dat het evenement in ieder geval gehouden kan worden in verband met de corona-problematiek en om afstand te kunnen doen van minimumafstanden en de verplichting om een masker te dragen, mogen alleen die gasten die een bewijs van inenting kunnen overleggen, dwz gevaccineerd of hersteld, zijn toegelaten.

De avond wordt muzikaal begeleid door de Running Wild Jazz Band.

Voor het gezellige 4-gangenmenu, bereid door Georg Wallig, kunnen sponsors, donateurs en supporters via de homepage kaartjes kopen voor zichzelf en hun vrienden tegen een kostprijs van 65 euro (inclusief de bijbehorende Saarwijnen en water). www.konzer-doktor-buergerstiftung.de Reserveringen.

Wilt u alleen deelnemen aan de wijnveiling, dan bent u van harte welkom om gratis plaats te nemen in het achterste gedeelte van de zaal. Ook hier is de toegang alleen bedoeld voor gevaccineerde of herstelde personen.

Aangezien het aantal deelnemers beperkt is vanwege de banketplaatsen, worden de plaatsen toegewezen op volgorde van binnenkomst.

Reserveer nu - de netto-opbrengst van het evenement komt ten goede aan het werk van de Konzer-Doktor-Bürgerstiftung.