leven in conc

Stad en gemeente Konz

Duitse ambassadeur in Luxemburg als gast in Konz

Duitse ambassadeur in Luxemburg op bezoek bij Konz - Ullrich Wilhelm Klöckner tekent het "Gouden Boek" van de stad.

Conc, 12 augustus 2022

De Duitse ambassadeur in Luxemburg, Ullrich Wilhelm Klöckner, bezocht Konz en ondertekende het gouden boek van de stad. Ter plaatse informeerde hij zich over regionale vraagstukken en samenwerking in het Duits-Luxemburgse grensgebied. Burgemeester Joachim Weber en administratief personeel beantwoordden graag zijn vragen, legden bijzonderheden uit en lieten hem natuurlijk kennismaken met de stad en het brede aanbod.

Foto: Burgemeester Joachim Weber met de Duitse ambassadeur in Luxemburg, Ullrich Wilhelm Klöckner, die tijdens zijn bezoek het gouden boek van de stad Konz ondertekende